سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بچّه شهید (به یاد شهدا)

به یاد شهیدان جعفرخانی و حسین پور

یکشنبه 90 شهریور 20 ساعت 9:38 عصر

دو تن از پاسداران سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بر اثر درگیری با اشرار گروهک تروریستی پژاک در منطقه مرزی شمال غرب کشور به شهادت رسیدند .

شهید محمد جعفرخانی 57 ساله و شهید حسن حسین پور 29 ساله و عضو سپاه صاحب الامر(ع) قزوین، تکاور و متاهل بودند که در دفاع از تمامین ارزی ایران اسلامی به شهادت رسیدند.
پس از مهلت یک ماهه در ماه مبارک رمضان به گروهک تروریستی پژاک برای عقب‌نشینی اشرار و تروریست‌های این گروهک از مناطق مرزی شمال غرب کشور، به دلیل رعایت نکردن این مهلت، رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه، با هدف پاکسازی مناطق آلوده مرزی شمال غرب کشور و عقب راندن گروهک‌ تروریستی پژاک از ارتفاعات منطقه عمومی سردشت، عملیات جدیدی را آغاز و تاکنون ضربات سنگینی به این گروهک وارد کرده است.
این عملیات تا پاکسازی کامل مناطق مرزی از لوث وجود ضد انقلاب، اشرار و تروریست‌ها و تأمین امنیت پایدار و کامل و رفع موانع توسعه و پیشرفت منطقه ادامه خواهد داشت.

سردار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در خصوص این دو شهید می گوید:شهید محمد جعفر خانی در منطقه به جعفر خان معروف بود و به عنوان فرمانده‌ای گره‌گشا، کسی بود که در عرصه هشت سال دفاع مقدس هم نقش آفرین بود و حتی در آن دوران از دلاور مردانی بود که از اروند رود عبور کرد.
وی یادآور شد: این شهید بزرگوار کسی بود که در منطقه شیخ محمد، شلمچه، خیبر و ... در نقاطی که کسی انتظار نداشت، دلاورانه حاضر می‌شد و این روزها نیز با این سن و سال تکاوری نبود که تنها لباس تکاوری پوشیده باشد بلکه فرماندهی بود که با ایمان و افتخار سرافرازانه در میدان دفاع از نظام و انقلاب حرکت کرد و در درگیری با نیروهای تروریستی به شهادت رسید.
عراقی تصریح کرد: این دلاور مردان جنگیدند چرا که دشمن می‌خواست با اجیر کردن گروهک تروریستی پژاک جای پای آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها را در منطقه باز کند و این گروهک تروریستی به تمام معنا ادامه همان کوموله و دموکرات سال 57 هستند و همان مسیر را می‌روند و تنها فرق‌شان این است که این روزها با اسم و شکل جدیدی آمده‌اند تا شاید به خیال خام خود بتوانند در کنار مرزهای ما حرکت تروریستی خود را سازماندهی کنند و با ماجرا آفرینی مشکلاتی را برای ما فراهم کنند.
جعفر خان شهیدی است که در سه متری تونل تروریست‌ها به شهادت رسید، تروریست‌هایی که به لحاظ تجهیزات و دستگاه‌های ارتباطی از سوی آمریکا مجهز شده‌اند.
وی اعلام کرد: امروز بسیجی‌ها اعلام آمادگی می‌کنند و ما از قول اینها می‌گوییم که خاک ما ناموس ماست و اجازه تعرض به یک وجب از خاکمان را نیز نمی‌‌دهیم.
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: گروهک تروریستی پژاک از آتش بس سخن می‌گوید ولی باید بداند که تا زمانی که از مرزهای ما خارج نشده‌اند و پس از آن نیز تا زمانی که خرابکاری و تهدید داشته باشند از آتش بس خبری نیست و پس از آن هم اگر قرار باشد آتش بسی صورت گیرد و ما با کسی مذاکره کنیم؛ طرف مذاکره ما دولت عراق است چرا که ما هیچ گاه یک گروهک تروریستی همچون پژاک را به رسمیت نمی‌شناسیم.
وی یادآور شد: آنچه برای ما مهم است امنیت عراق و امنیت کشور خومان است بنابراین تا زمانی که تمام تروریست‌ها را از تونل‌ها و لانه‌های موش و روباه‌شان بیرون‌ نکرده‌ایم آتش بسی وجود ندارد.
 



نوشته شده توسط : فرزند شهید | بیسیم به بچه شهید [بیسیم] داغ کن - کلوب دات کام


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

قاسم اللهیاری: فاجعه منا نتیجه بازگرداندن کشتی نجات از یمن بود
175 شهید غواص
آغاز سال جدید فاطمی در کنار مادران شهدای گمنام
جزئیات خواندنی کشف پیکر شهید طالب حیدری
آخرین سواری بر دوش بابا
بخشی از مصاحبه من با پایگاه خبری دانشجویان در خصوص تدفین شهدا گم
حاج عبدالله اسکندری
پیکر شهید داوود فرجی بعد از 30 سال به آغوش خانواده اش بازگشت.
سفر اربعین پیاده روی نجف تا کربلا
امامی برای همه زمان ها
زیباترین لحظه زندگی ام
تشییع پیکر 8 شهید گمنام در قزوین
عید نوروز تو جبهه ها
کریم 40سانتی
عیدی
[همه عناوین(96)][عناوین آرشیوشده]