• وبلاگ : بچّه شهيد (به ياد شهدا)
  • يادداشت : دلم براي شهيد حاج احمد كاظمي تنگ شده است.
  • نظرات : 5 خصوصي ، 51 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + زهرا 

    اينک نوبت به وارثان باقري‌ها و باکري‌ها رسيده است. نسل جديدي که بسيجي ناميده مي‌شود امروز در بوته تاريک‌ترين شبهه‌ها و فتنه‌ها قرار دارد. آيا اين نسل جديد نيز شبيه به کساني هستند که جنگ جمل را در رکاب اميرمومنان (ع) مبارزه کردند؟ يا اين قياس‌ها واهي است و کساني که اين‌گونه قياس مي‌کنند بسيج را ماشيني سرکوبگر مي‌‌خواهند براي زدن و گرفتن و آزار و حتي قتل انسان‌هايي که تنها جرمشان دعوت به دادگري است؟ چه کساني جواب اين سوال را مي‌دانند؟ هويت آن سازماني که اينک بسيج مستضعفان ناميده مي‌شود به راستي چيست؟ دستگاهي بي‌نيت که بفرموده چشمانش را مي‌بندد و دست ‌و پاي خواهران و برادرانش را مي‌شکند، يا نهادي مجهز به عميق‌ترين بصيرت‌ها که مي‌تواند در ظلماني‌‌ترين شب‌هاي فتنه راه‌ را از بيراهه‌ تشخيص دهد؟ شب فتنه روز کساني است که در پاسخ به اين پرسش‌ها مردد مانده‌اند.

    اذا التبست عليکم الفتن کقطع الليل المظلم فعليکم بالقرآن. پاسخ پيامبر (ص) را به تمامي اين ترديدها بشنويد که وقتي فتنه همچون پاره‌هاي شب تاريک شما را فرا گرفت بايد به قرآن رو کنيد. قرآن شفيعي است که اگر به سود کسي شفاعت ‌کند از او پذيرفته خواهد شد و چون به رغم کسي شهادت ‌دهد تصديق مي‌شود؛ کتابي که هرکس آن را پيشوا و پيشارو بگذارد به بهشت مي‌رود و کساني را که به آن پشت کنند به سوي دوزخ مي‌راند؛ کتابي که به سوي بهترين راه‌ هدايت مي‌کند؛ کتابي که به روشني و صراحت ما را فرمان مي‌دهد تا با راستگويان باشيم.

    يا ايها الذين آمنوا اتقوا الله و کونوا مع الصادقين

    اي کساني که ايمان آورده‌ايد از خدا پروا کنيد و با راستگويان باشيد.

    ولي اگر معلوم بود کدام گروه راستگو هستند که شب فتنه به پايان مي‌رسيد. در عين حال اين قدر معلوم است که راستگويان دروغ نمي‌گويند. کساني که در مبارزه سياسي اصلي‌ترين شيوه‌شان دروغ گفتن است حتما راستگو نيستند؛ تقوا در همدستي‌ با آنان و ايمان سازگار با پيروي‌شان نيست. آيا در اين چند ماهه هيچ دروغي نشنيده‌ايد؟ اي جماعت مومنان! تقوا کنيد و با راستگويان باشيد.