• وبلاگ : بچّه شهيد (به ياد شهدا)
  • يادداشت : دلم براي شهيد حاج احمد كاظمي تنگ شده است.
  • نظرات : 5 خصوصي ، 51 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4      
     
    + زهرا 

    اينک نوبت به وارثان باقري‌ها و باکري‌ها رسيده است. نسل جديدي که بسيجي ناميده مي‌شود امروز در بوته تاريک‌ترين شبهه‌ها و فتنه‌ها قرار دارد. آيا اين نسل جديد نيز شبيه به کساني هستند که جنگ جمل را در رکاب اميرمومنان (ع) مبارزه کردند؟ يا اين قياس‌ها واهي است و کساني که اين‌گونه قياس مي‌کنند بسيج را ماشيني سرکوبگر مي‌‌خواهند براي زدن و گرفتن و آزار و حتي قتل انسان‌هايي که تنها جرمشان دعوت به دادگري است؟ چه کساني جواب اين سوال را مي‌دانند؟ هويت آن سازماني که اينک بسيج مستضعفان ناميده مي‌شود به راستي چيست؟ دستگاهي بي‌نيت که بفرموده چشمانش را مي‌بندد و دست ‌و پاي خواهران و برادرانش را مي‌شکند، يا نهادي مجهز به عميق‌ترين بصيرت‌ها که مي‌تواند در ظلماني‌‌ترين شب‌هاي فتنه راه‌ را از بيراهه‌ تشخيص دهد؟ شب فتنه روز کساني است که در پاسخ به اين پرسش‌ها مردد مانده‌اند.

    اذا التبست عليکم الفتن کقطع الليل المظلم فعليکم بالقرآن. پاسخ پيامبر (ص) را به تمامي اين ترديدها بشنويد که وقتي فتنه همچون پاره‌هاي شب تاريک شما را فرا گرفت بايد به قرآن رو کنيد. قرآن شفيعي است که اگر به سود کسي شفاعت ‌کند از او پذيرفته خواهد شد و چون به رغم کسي شهادت ‌دهد تصديق مي‌شود؛ کتابي که هرکس آن را پيشوا و پيشارو بگذارد به بهشت مي‌رود و کساني را که به آن پشت کنند به سوي دوزخ مي‌راند؛ کتابي که به سوي بهترين راه‌ هدايت مي‌کند؛ کتابي که به روشني و صراحت ما را فرمان مي‌دهد تا با راستگويان باشيم.

    يا ايها الذين آمنوا اتقوا الله و کونوا مع الصادقين

    اي کساني که ايمان آورده‌ايد از خدا پروا کنيد و با راستگويان باشيد.

    ولي اگر معلوم بود کدام گروه راستگو هستند که شب فتنه به پايان مي‌رسيد. در عين حال اين قدر معلوم است که راستگويان دروغ نمي‌گويند. کساني که در مبارزه سياسي اصلي‌ترين شيوه‌شان دروغ گفتن است حتما راستگو نيستند؛ تقوا در همدستي‌ با آنان و ايمان سازگار با پيروي‌شان نيست. آيا در اين چند ماهه هيچ دروغي نشنيده‌ايد؟ اي جماعت مومنان! تقوا کنيد و با راستگويان باشيد.

    + زهرا 
    بسيجي که امام مي‌‌خواست در مقابل ملت قرار نمي‌گرفت، بلکه در کنار مردم و پشت‌سر آنان بود؛ بسيجي که فراتر از جناح‌ها عمل کند و بازوان بلندش همه اقشار را در بر بگيرد؛ بسيجي که از دوستي مردم لذت ببرد؛ بسيجي که به دنبال رفاقت و محبت و يگانگي مردم باشد؛ بسيجي که بدون توجه به اختلافات سليقه‌اي خود با ديگران حافظ عرض و ناموس‌شان باشد، که آنان يا برادر او در دينند و يا نظير او در آفرينش؛ بسيجي که حرمت حريم‌هاي خصوصي مردم راحفظ کند. امام بسيج را به عنوان ابزاري براي قدرت حاکمان نمي‌خواست، بلکه نهادي براي قدرت مردم مي‌ديد تا حاکميت آنان بر سرنوشتشان تضمين نمايد. قرار بود رفتار و انديشه بسيجي در مردم اثر کند، نه آن که قدرت بسيج بر سر مردم فرود آيد. قرار نبود بسيج جيره‌خوار دولت شود و به ازاي دستگير کردن مردم در اجتماعات پاداش سرانه بگيرد. افسوس بر بسيج اگر تا حد يک حزب سياسي تنزل کند؛ اين آن چيزي نيست که امام ما براي بسيجيان مي‌خواست. قرار نبود بسيج به دستگاهي تبديل شود که اختيار انتخاب و آزادي راي را از مردم بستاند.
    + اقاقي 

    تو تنها كسي نيستي كه دلت براش تنگ شده.

    حاج احمد دل همه رو هوايي كرد و رفت...

    سلام

    عيدتون مبارك

    بااجازتون لينك كردم اگه تمايل نداشتيد بفرماييد حذف ميكنم

    اين دو عيد بزرگ اسلامي، دو مقطع مهم درخصوص موضوع امامت است، زيرا در عيد قربان، حضرت ابراهيم (ع) بعد از امتحان هاي سخت، به مقام امامت نائل مي شوند و در روز عيد غدير خم هم حضرت علي (ع) بعد از امتحان هاي بزرگ، به منصب والاي امامت مي رسند.سيد علي خامنه اي.روحي فداه.

    + اخرين خورشيد 
    دعا ميکنم هر چه زودتر به آرزوت برسي و دلتنگيت رفع بشه
    + صدرا 

    بسم الله

    منم خيلي دلم براش تنگ شده

     <      1   2   3   4