سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بچّه شهید (به یاد شهدا)

آقای موسوی ! وای بر تو (ترکش پست)

یکشنبه 88 خرداد 31 ساعت 8:24 عصر

بسم رب الشهداء و الصدیقین
السلام علیک ایتها الصدیقة الشهیدة، فاطمة الزهراء

آقای موسوی، وای بر تو
مردم را به جان هم می اندازی و خیانت به خون شهدا می کنی؟ همان شهدایی که با خون خود ریشه درخت نظام جمهوری اسلامی را آبیاری کردند و امنیت را برای مردم ایران به ارمغان آوردند وگرنه ما هم کشوری بودیم مثل عراق یا افغانستان یا پاکستان زیر چکمه اسراییلی ها و آمریکایی ها.

آقای موسوی، وای بر تو
که تو برادر بسیجی و سپاهی نیستی، تو دشمن آنهایی و از آنها کینه به دل داری و حزب اللهی ها و انقلابی ها را ساحر نامیدی. تو برادر بسیجی و سپاهی نیستی، چرا که بسیجی و سپاهی پیرو ولی فقیه و گوش به فرمان رهبر است اما، تو در بیانیه هایی که صادر می کنی به رهبر آنها توهین می کنی و عملا هم خلاف حکم و دستور و فرمان رهبر مسلمانان زمان و مرجع تقلید شیعیان حرکت می کنی.

 آقای موسوی، وای بر تو
تو خائن به خون شهیدایی، چرا که وصیت نامه هر شهید را که می خوانی همگان را به برادری و اتحاد دعوت می کند و به پیروی از امام و رهبری دعوت می کند و از مردم می خواهد تا گوش به حرف و مطیع امر رهبر باشند اما، تو خلاف امر رهبر حرکت کردی و هنوز هم برای رسیدن به مقاصد شومی که در سر داری در حال تلاش و کوششی. تو خائن به شهدایی هستی که خونشان پای برومند کردن نهال انقلاب اسلامی ریخته شد.

آقای موسوی، وای بر تو
تو بر خلاف خواسته ها و گفتمان و خط امام خمینی (ره) حرکت کردی که ای کاش همان زمان که حضرت امام فرمودند اگر به خاطر خدماتت به انقلاب نبود تو را خائن به انقلاب و ملت معرفی می کردم، ای کاش همان زمان خدمتی در پرونده ات ثبت نبود تا امروز پس از بیست سال برنخیزی و عده ای را داغدار عزیزانشان نکنی.

آقای موسوی، وای بر تو
چگونه پاسخ خون های بی گناهان ریخته شده را در مقابل خدا خواهی داد؟ همان قریب سیزده میلیونی هم که به تو رأی دادند، شک نکن که حداقل هشت، نه میلیون آنها به طور قطع، پیرو محض امر ولایتند و از رأیی که بو تو دادند، پشیمانند.

آقای موسوی، وای بر تو
به چه دل بسته ای؟ به آن سه، چهار میلیون معاند و مخالف نظام جمهوری اسلامی که دنبال سرت قد علم کرده اند یا به حمایت دشمنان تاریخی قسم خورده ی ایران همچون انگلیس و آمریکا و اسراییل؟ شاید هم به کاغذ پاره هایی که حجاریان برایت سیاه می کند و در شوراندن اراذل و اوباش و منافقان خائن و یا شوراندن و اغفال جوانان غافل و تشویق آنها به شورش در خیابان ها به عنوان بیانیه از طرف تو و با تأیید تو منتشر می کند دل بسته ای؟

آقای موسوی، وای بر تو
کلاهت را قاضی کن و بگو هدف تو خدمت به مردم بود؟ مردم به تو رأی ندادند که خدمت کنی، شهرشان را بر سرشان خراب میکنی؟ تو یا تشنه قدرت بودی یا به دنبال رسیدن به افکار شومی که نظام جمهوری اسلامی و مردم شهید پرور و مظلوم آن را نشانه گرفته است.

آقای موسوی، وای بر تو
سرنوشتی بدتر از بنی صدر را برایت آرزو می کنم که دامنت آلوده به جنایت شد و خون های ریخته شده مظلومان و آه دل خانواده ای داغدار تو را رها نخواهد کرد. خدا از تو نگذرد که مردم را به جان هم انداختی و خون به دل خانواده های شهدا و ایثارگران و رهبر مظلوم و عزیزمان کردی.

بسم الله الرحمن الرحیم
اذا جاء نصرالله و الفتح...و رأیت الناس فی دین الله افواجا...فسبح بحمد ربک و استغفره انه کان توابا

برگرفته از وبلاگ دیوانه دل



نوشته شده توسط : فرزند شهید | بیسیم به بچه شهید [بیسیم] داغ کن - کلوب دات کام


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

قاسم اللهیاری: فاجعه منا نتیجه بازگرداندن کشتی نجات از یمن بود
175 شهید غواص
آغاز سال جدید فاطمی در کنار مادران شهدای گمنام
جزئیات خواندنی کشف پیکر شهید طالب حیدری
آخرین سواری بر دوش بابا
بخشی از مصاحبه من با پایگاه خبری دانشجویان در خصوص تدفین شهدا گم
حاج عبدالله اسکندری
پیکر شهید داوود فرجی بعد از 30 سال به آغوش خانواده اش بازگشت.
سفر اربعین پیاده روی نجف تا کربلا
امامی برای همه زمان ها
زیباترین لحظه زندگی ام
تشییع پیکر 8 شهید گمنام در قزوین
عید نوروز تو جبهه ها
کریم 40سانتی
عیدی
[همه عناوین(96)][عناوین آرشیوشده]